Anne Olunca Anladım 12 Temmuz 2010 Full İzle

Deneyimli Gazeteci Hülya Yıldırım’ın hazırlayıp sunduğu “Anne Olunca Anladım” yeniden Cine5'te.
Annelerin, anne adaylarının, babaların ve baba adaylarının vazgeçilmezi “Anne Olunca Anladım”, yepyeni formatı ile uzmanlar eşliğinde bilgiyi paylaşmaya ve günlük yaşamdaki sorunlara çözümler sunmaya devam edecek.
Her gün bir konuyu derinlemesine işleyen yapım, ünlü konukların da anne ve babalık deneyimlerini ekranlara taşıyacak... Üstelik, “hepimiz bir muciceyiz” sloganından hareket eden “Anne Olunca Anladım”, anne baba olsun ya da olmasın herkesin bir ailesi olduğu gerçeğinden hareketle, insana dair ne varsa içtenlikle, bilgiyle ve cesaretle ekrana tartışmaya açıyor... Mutlaka izleyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Bu Blog Hilmi Mutlu - Mustafa Katırcıoğlu Projesidir..Bu bLogdan maLesef yazı çalamazsınız çünkü kod ekledim kusura bakmayın emeğe saygı :)