Kapalı Çarşı Olgun Şimşek Üflediler Söndüm Şarkısı,Olgun Şimşek Üflediler Söndüm Şarkı sözleri,Olgun Şimşek Üflediler Söndüm dinle,Üflediler söndüm


atv nin Sevilerek izlenen dizisi Kapalıçarşı 8. bölümü ile ekranlara geldi.Olgun Şimşeğin Söylediği türküde bu bölüme damga vurdu.Gerçekten piyasada kendini türkücü diye tanıtan çoğu kişiye toz attırır diye düşünüyorum.Kendisi oldukça mütevazi ve üstlendiği rolleri hakkı ile yapan bir sanatçı.
Şarkıyı belki üst üste 10 defa dinlemişimdir.Gerçekten şarkının sözlerini anlayarak dinlediğiniz zaman içinizde neler oluyor neler.
Neyse lafı daha fazla uzatmadan sizleri şarkı ile başbaşa bırakıyorum.
Lütfen yorumlarınızı Esirgemeyin



Türkünün Sözleri ise şöyle:
Üflediler Söndüm
Karanlıkta gördüm
Hiç bilmezdim ama
Derindeymiş Pek Derdim

Bak içime gör beni
Tut elimden yak beni
İstemezsen bu aşkı
Otur baştan Yaz beni

Aklım Nasıl Şaşkın
Sevdam Deli taşkın
Sen görmezsin ama
Narındayım Ben Aşkın

bak icime gor beni
tut elimden yak beni
istemezsen bu aski
otur bastan yaz beni

1 yorum:

Anonymous dedi ki...

ya süper bir şarkı birçok sanatçıyı yıkar geçer valla.kendisini tebrik ediyorum

Yorum Gönder

 
Bu Blog Hilmi Mutlu - Mustafa Katırcıoğlu Projesidir..Bu bLogdan maLesef yazı çalamazsınız çünkü kod ekledim kusura bakmayın emeğe saygı :)