İsmail YK - Facebook Parçasını Dinle, ismail Yk Facebook, ismail Yk Facebook Dinle, ismail Yk Facebook İndir, ismail Yk Facebook şarkı sözleri

20091121125255_facebookmusic

Geçtiğimiz günlerde ‘facebook’ şarkısını dinleyen Okan Bayülgen ve Sıla “Bu parça tutar” yorumunu yaparken; İbrahim Tatlıses de beğenisini espriyle ifade etti:

KIZ TAVLAYACAĞIM

Ben de facebook’a girip, oradan kızları tavlayacağım. Şarkı harika… Peki ama neden ben facebook’ta yokum ki!” Albümü daha piyasaya çıkmadan 70 bin sipariş alan İsmail YK’nın, sanal alemdeki ilişkileri yansıtan ‘facebook şarkısı; müzik piyasasında “Çok doğru zamanda yapılmış akıllıca bir şarkı” olarak tanımlandı.

ŞARKININ SÖZLERİ

İnternet kafeye gittim facebook sayfasına girdim
Aklı çılgın diyenlerdenim
Artık ben de üye oldum
Tanıştım güzel biriyle
Yazışıyoruz günden güne
Merhem oluyor gönlüme
Artık ben de sever oldum
Gözleri çok güzel
Öyle bir tatlı zor bulursun
Herkes sorar nerden buldun facebook facebook

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Bu Blog Hilmi Mutlu - Mustafa Katırcıoğlu Projesidir..Bu bLogdan maLesef yazı çalamazsınız çünkü kod ekledim kusura bakmayın emeğe saygı :)