Anne Olunca Anladım 24 Haziran Online İzle

anneoluncaanladim.jpg (300×207)Aile olmanın tüm detaylarının işlendiği, ekranların tek ebeveyn programı hafta içi her gün saat 11.00’de Cine 5 ekranlarına gelmeye devam ediyor…
24 Haziran Perşembe günkü konukları;İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Tamer Dodurka, Çocuk Sağlığı Ve Hastalıkları Uzmanı Dr. Gülsemin Güloğlu Ve Oyuncu-Anne Çiçek Dilligil
Çocuğun Sosyal Becerilerinin Gelişiminde Evcil Hayvanın Önemi Nedir? Evcil Hayvanlarla Birlikte Büyüyen Bebeklerde Davranışsal Açıdan Farklılıklar Olabilir Mi? Evde Beslenen Hayvanların, Çocukların Psikolojik Gelişimlerine Katkıları Var Mı? Anneler, Babalar; Evde Hayvan Beslerken Çocuklarınız İçin Nelere Dikkat Etmeniz Gerektiğini Biliyor Musunuz?
Uzman doktorlar ve ünlü konukların görüş ve yorumlarıyla günlük hayatlarda farkındalık ve çözüm yaratmayı amaçlayan; tüm sorularınızın yanıt bulacağı Hülya Yıldırım’la “Anne Olunca Anladım”
24 Haziran Perşembe günü saat 11.00’de Cine5’te.

Anne Olunca Anladım canlı izle, Anne Olunca Anladım izle, Anne Olunca Anladım online izle, Anne Olunca Anladım programını canlı izle 24 haziran Cine5, Çiçek Dilligil, Gülsemin Güloğlu, Hülya Yıldırım’la “Anne Olunca Anladım”, Prof. Dr. Tamer Dodurka

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Bu Blog Hilmi Mutlu - Mustafa Katırcıoğlu Projesidir..Bu bLogdan maLesef yazı çalamazsınız çünkü kod ekledim kusura bakmayın emeğe saygı :)