CHP Genel Başkanlığı'nı Bırakıyor mu? CHP Genel Başkanı Deniz Baykal Bırakıyor mu Haberleri..

CHP Genel Başkanlığı'nı Bırakıyor mu?

32. Gün programında soruları yanıtlayan CHP lideri Deniz Baykal, son seçimi olup olmayacağıyla ilgili soruya "Benim bu bekleyiş içinde olanları mutlu edecek bir açıklama yapmama imkan yok" diye yanıt verdi.

Mehmet Ali Birand, 32. Stüdyosu'nda CHP Lideri Deniz Baykal'ı ağırladı. Baykal fırtına gibi esen Türkiye gündemine çok çarpıcı yorumlar getirdi. "Ben olsam Genelkurmay Başkanı'nı görevden alırdım" dedi.

CHP Lideri Deniz Baykal 32. Gün'de Mehmet Ali Birand ve Rıdvan Akar'ın sorularını yanıtladı. Darbe iddialarıyla ilgili olarak "O dönem bitmiştir kapanmıştır" dedi Baykal ama ilginç de bir tespit yaptı:

"Türkiye'de artık darbeyle ülkeyi bir yere taşımadığı açık bir gerçektir. Şimdi yaşanan olay artık darbe tehdidini ortadan kalktığı bir noktada darbe atraksiyonu yaparak onun siyasi rantını sağlamaya yönelik bir tablo... Yasanın verdiği sorumlulukları da dikkate alarak bir sürekli değerlendirme içinde olduklarını düşünmek hiç yadırgatıcıdeğildir. Şu ana kadar ortaya atılan iddiaların o dönemde ciddi sistematik bir iç değerlendirmenin yapıldığını ortaya koyuyor. Ama bunu bir türlü ortak bir karara dönüştürememişlerdir, hayata geçirememişlerdir. Doğru bir karara ulaşmışlar ve bunu uygulamamışlardır."

CHP lideri hükümeti komployla suçlarken sanki gizli bir mücadeleden sözeder gibi çok çarpıcı bir cümle kurdu:

"Türkiye'de darbe tehdidi şu anda yok ama komplo tehdidi var. Darbe siyaseti ticareti var, ama komplo gerçeği var. Kendi silahlı kuvvetlerini yenerek bir yere varılamaz. TSK Türkiye'nin huzuru ve barışı için önemlidir." Baykal, Başbakan'a "İddialar ciddiyse Genelkurmay Başkanı'nı görevden al" demişti. "Siz yapar mıydınız?" sorusuna, "Ben de yapardım hiç şüphe yok" dedi.

DENİZ BAYKAL'IN CHP GENEL BAŞKANLIĞI...

Deniz Baykal'ın son seçimi olup olmayacağıyla ilgili soruya ise "Ben bu bekleyiş içinde olanları mutlu edecek bir açıklama yapmama imkan yok" diye yanıt verdi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Bu Blog Hilmi Mutlu - Mustafa Katırcıoğlu Projesidir..Bu bLogdan maLesef yazı çalamazsınız çünkü kod ekledim kusura bakmayın emeğe saygı :)