Ebru Yaşar – Kararsızım Dinle,Ebru Yaşar – Kararsızım Şarkı Sözleri,Ebru Yaşar – Kararsızım İndir,Ebru Yaşar – Kararsızım Video Klibi,indir



Kararsızım – Sözler

Kaderde bizim payımız susmak
Demekki herşey derde
Tuhaf bu halin güvendiğin aklın nerde
Sığındığın yanlış bir gölge
Gelemedim kendine sen
Belkide bilerek
Bir adım at yanlışından vazgeçer
Yeni degil ayrılık eski bir gelenek
Sözüm ona gidiyorsun istemeyerek
Son sözler dayanır yakında kapıya
Çok zor gelecek sanada banada mutlaka
Bir süre bu yükü taşırım
Önce sen git ben çok kararsızım
Son sözler dayanır yakında kapıya
Çok zor gelecek sanada banada mutlaka
Bir süre bu yükü taşırım
Önce sen git ben çok kararsızım


Ebru Yasar - Kararsizim (2009)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Bu Blog Hilmi Mutlu - Mustafa Katırcıoğlu Projesidir..Bu bLogdan maLesef yazı çalamazsınız çünkü kod ekledim kusura bakmayın emeğe saygı :)