Haydut - Uçuyorum Kaçıyorum dinle,Haydut - Uçuyorum Kaçıyorum şarkı sözleri,Haydut - Uçuyorum Kaçıyorum indir,Haydut - Uçuyorum Kaçıyorum video klibi

0 yorum
'olsun varsın' albümlerinin çıkış parçası 'kendin ol yeter'den sonra, ikinci olarak 'uçuyorum kaçıyorum' a video klip çeken haydut, sahne enerjisini de ekrana taşıyor. prodüktörlüğünü mojo vfx & animation’ ın, yönetmenliğini doğan tanyer....

HABERGEC.BLOGSPOT.COM SUNAR...xD

Memurların Eyleminde Polisten Eylemcilere Müdahale,eylem memur kamu-sen, kamu sen, memur eylemde 26 kasım 2009, memurların zam durumu

0 yorum

oFF7yLq2
ANTALYA – Memurların iş bırakma eyleminde polisle eylemciler arasında arbade yaşandı. Polisin sağ duyusu olayların daha da büyümesini engelledi.

Türkiye Kamu-Sen ile Kamu Emekçileri Sendikası Konferedarasyonu (KESK) üyesi memurlar Antalya Anafartalar Caddesi’nde bir araya gelip hükümeti protesto etti. Bir günlük iş bırakma eyleminde cadde de toplanan memurlara destek için gelen bir grup öğrenci ile polis arasında ise arbede yaşandı. Trafiği kapatan eylemcilere kaldırımdan yürümesini gerektiğini söyleyen polisle öğrenciler arasında önce sözlü ardından da itişme yaşandı. Polis göstericilerin zorluk çıkarmasından sonra, geri adım atarak, yolu eylemcilere açtı.
Yaklaşık 200 kişilik grup daha sonra halaylar eşliğinde yürüyerek, Yavuz Özcan Parkı’nda açıklamalarda bulundu.

Yine Türkiye Kamu-Sen’e bağlı bir grup ise Ziya Gökalp Caddesi’nde açıklamalarının ardından Cumhuriyet Meydanı’ndan saygı duruşundu bulunmak istedi. Polisin yolu kapattığı eylemde, yine emniyet güçleri göstericilere tolerans tanıyarak belli bir bölgeye kadar yürümelerine izin verdi.

Nesmii üflediler söndüm bak içime gör beni, Olgun Şimşek, Olgun Şimşek - Üflediler Söndüm, Olgun Şimşek - Üflediler Söndüm Dinle,

0 yorum

kapalicarsi-dizisi
OLgun Şimşek gerçekten süper söylemiş.Tiyatroculuğu kadar ses sanatçılığı da güzel.Videoyu izlemek için tıklayın.

 
Bu Blog Hilmi Mutlu - Mustafa Katırcıoğlu Projesidir..Bu bLogdan maLesef yazı çalamazsınız çünkü kod ekledim kusura bakmayın emeğe saygı :)