Aşık Mahzuni Şerif - Değil Mi (Gel Bana Küfretme)

Gel bana küfretme bak beni dinle
Senin yüreğinde dert var değil mi?
Dinledikten sonra vur hançerinle
Ölülere bir yurt var değil mi?
Değil mi? Değil mi? Böyle değil mi?

Savcı, Hakim, Paşa, Vali insandır
Hamal, İşçi, Memur, Çifçi insandır
Tabiat sırrının da dili insandır
Sanki görülmeyen erk var değil mi?
Değil mi? Değil mi? Söyle değil mi?

Kapitalist, sosyalist, komünist inan
İnsandan başkası yalandır yalan
Doğarken var mıydı gavur-müslüman?
Ayırt sende gavur-müslim-Kürt var değil mi?
Değil mi? Değil mi? Öyle değil mi?

Avrupa, İspanyol yurdun eseri
Müslüman değilse hiçbir serseri
O'nu sen mi yaptın beri gel beri
Sanki sende mühürlü kart var değil mi?
Değil mi? Değil mi? Söyle değil mi?

Bilmem ne imiş bu Alevi-Sünni
Bana vız geliyor perili cinli
Madem ki kardeşiz gel gelme kinli
Yumuşağın sonunda sert var değil mi?
Değil mi? Değil mi? Böyle değil mi?
Mezhepsel kavgalar bundan değil mi?

Mahzuni Şerif'im bitsin ayrımlar
Savaşta, kavgada ölmesin canlar
Barış gelsin tüm birleşsin insanlar
Ayrımlar ırklar, sınırlar var değil mi
Değil mi? Değil mi? Böyle değil mi
Silahlar, bombalar bundan değil mi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Bu Blog Hilmi Mutlu - Mustafa Katırcıoğlu Projesidir..Bu bLogdan maLesef yazı çalamazsınız çünkü kod ekledim kusura bakmayın emeğe saygı :)